Cégbemutatás
Az Irodai Megoldások Kft-t 2008. Decemberében alapították magyar tulajdonosok!
A megalakulás óta mindig kizárólag 100%-os magyar családi tulajdonban lévő cég csak a fokozatosság betartásával tudott növekedni, kizárólag saját erejéből, ehhez pedig feltétel volt vevőinek bizalma. A cég erre építi a mai napig is üzletpolitikáját.
A forgalom folyamatos növekedése szükségessé tette az árukészlet és választék fokozatos bővítését. A cégközpont a mintegy 400m² összes raktárfelületen elhelyezett árukészlettel és a mintegy 500m²-es parkolóval várja a kedves vásárlóit!
2010-ben a cégnél bevezetésre került egy komplex e-kereskedelmi rendszer. Mivel webáruház szinkronban van a vállalatirányítási rendszerrel így a regisztrált Partnerek láthatják saját egyedi áraikat, korábbi számláikat, megrendeléseiket. tájékozódhatnak hitelkeretükről és nyitott számláikról. A gyorsabb kiszállítás érdekében saját tehergépjárművel végzett túrajáratokon felül külsős szolgáltató cégek szolgáltatását is igénybe veszi (GLS, ExpressOne, Waberer’s, Fiege), ezáltal már az ország bármely pontjára vállalják a 2-72 órás díjtalan kiszállítást a rendelési limit értékén felül, IM Logisztika segítségével!
Kik választják szállító partnernek az Irodai Megoldások Kft.-t:
Elsősorban, azok a vevők, akik szeretik a megbízhatóságot, a szaktudást és a vevőorientált piaci magatartást, ahol tiszteletben tartják a vevők érdekeit.
Vevő partnerek:
Kiskereskedők-Viszonteladók-Nagykereskedelmi vállalkozások.
Nagyobb közületek, végfelhasználók, pénzintézetek, önkormányzati cégek, szociális intézmények, 2013-ban már több, mint 6000 aktív vásárló partnere van már a cégnek.
Amit nyújt az Irodai Megoldások Kft.:
Széles áruválaszték. Az áruválasztékot a közel 65 millió forintos árukészlet garantálja. A forgalmazott termékek köre meghaladja az 77000-féle árucikket.
Forgalmazott termékek:
- Irodai papíráruk, fénymásoló papírok, leporellók
- Irodaszerek
- Hazai és import írószerek
- Irodai kiegészítők
- Ügyviteli nyomtatványok
- Iskolaszerek
- Vizuál technikai eszközök
- Számítástechnikai kellékanyagok
- Irodabútorok
- Háztartási és higiéniai papírok
- Takarítószerek, tisztítószerek
- Kreatív termékek,
- Térképek, földgömbök,
- Food termékek, kávék, ásványvizek, üdítőitalok
Az árukészletben egyaránt megtalálhatók a nagy hazai gyártók árucikkei, a közvetlen import beszerzésből származó termékek, és a saját gyártású termékek.
A cég kapcsolatban áll valamennyi jelentősebb belföldi írószer-irodaszer gyártóval, forgalmazóval.
Nyomdai szolgáltatások:
A Partnerek részére vállalják a forgalmazott termékek logózását, egyedi feliratozását. Nyomdai háttér segítségével a vevőnk arculatának megfelelő feliratozzák a naptárait, levélpapírjait, borítékjait, valamint megrendelés esetén egyedi nyomtatványokat is készítenek.
Kedvező kondíciók:
Szerződött partnerek részére optimális fizetési határidőt és kedvezményeket biztosítunk. Mennyiségi vásárlás esetén további kedvezményekre van lehetőség. Havonta megújuló akciós kínálat teszi még kedvezőbbé a vásárlást!
Szakmai segítség:
Szívesen nyújt szakmai segítséget a cég vevőinek részére. A nagykereskedelmi raktáráruházban több mint 15 fő dolgozik, akik készségesen állnak a vevők és szállító partnerek rendelkezésére.
Munkájukat segítik a területi képviselők, akik személyes együttműködéssel segítik a partnereket a vásárlásban és szaktanácsadást biztosítanak.
Kitűnő parkolási lehetőség:
A cégközpontban kitűnő és díjmentes parkolási és rakodási lehetőség biztosított saját, a vevő és szállítók részére egyaránt.
Kiszállítás:
A partnereknek 2-72 órán belül vállalják a megrendelések teljesítését, egyéb vidéki partnereknek pedig mindig a hét ugyanazon a munkanapján szállítják ki túrajárattal a megrendelt árut, a szolgáltatás Magyarország teljes közigazgatási területére biztosított!
Szakszerű csomagolás:
A termékek szakszerű tárolásáról és a hazai és nemzetközi szabvány előírásainak megfelelő megerősített kartonos csomagolásról szakembereink gondoskodnak.
Minőségi garancia:
Minőségi garancia biztosított a forgalmazott termékekre. A forgalmazott cikkek közül elsőbbséget élveznek a minőségbiztosítási rendszerrel rendelkező belföldi márkák. Az esetleges hibás árukat akár 48 órán belül kicserélik.
Áruválaszték folyamatos bővítése és a megszokott magas szintű szolgáltatási színvonal garancia a partnerekkel való hosszú távú, kölcsönösen előnyös együttműködésre.
Elektronikus kereskedelem
2020 februártól megújult a webáruház a kor igényeinek megfelelő kitűnő szolgáltatást kínál, minden okos eszközön. Látogassa meg még ma: www.irodai-megoldasok.hu
A webáruház főbb szolgáltatásai:
- keresés termék névre, márkára, árra
- szűrés a készleten lévő termékekre, valós idejű készletfoglalás
- tételes és valós visszaigazolás a rendelt termékekről
- egyedi árak megjelenítése
- katalógus és akciós újság e-lapozható formában
- hírek, akciók megjelenítése, ügyintézéshez szükséges letölthető nyomtatványok
- termék leírások, termék fotó nagyobb formátumú megjelenítés
- egyedi jogosultsági szintű rendelési rendszer beállítása
2020. januárjától elindult a budapesti értékesíti képviselet,és már indulástól egy újdonságot kínál ezen partnerei részére, a kereskedelmi üzletág Budapest és vonzáskörzetében akár már 3-24órán belül szállítja a megrendelt irodaszereket! A szolgáltatások és logisztika a stratégiai partnerünk közös együttműködésével biztosított a dunakeszi raktárából, közel 10000m2-en és több mint 995mio. HUF készletértékkel, biztosított a kiszámítható szolgáltatás!